Lilypie First Birthday Şeritler

31 Ocak 2012 Salı

Defne'den yeni inciler...

Artık kakasının geldiğini söyledikten sonra benden köşe bucak kaçıyor ve altını açtırmak istemiyor. Benim için oldukça zor bir durum bu. Ben de sakinleşene kadar yaklaşmıyorum hiç ve onu kandırıp açmaya çalışıyorum yine de zor oluyor çünkü direniyor. İki gündür de altını açmak istediğimde "ı ıh kaka minim, minim kakam" diye itiraz ediyor altının açılmasına. Güler misin ağlar mısın durumundayım.
Yarın temizlikçim Meryem bakıcı olarak başlayacak; umarım her şey çok daha rahat olur benim için. Defne onun peşinden "Maaynem, Maaynem" diyerek gidiyor; doğduğundan beri ona çok alışkın. Sağolsun Meryem de çok güler yüzlü, Defne'yi çok seviyor. Umarım hepimiz için en hayırlısı olur.
Yabancı uyruklu bakıcıların çalışma koşullarının da zorlaştırıldığını duyunca İrina'nın gitmesini hayır olarak nitelendiriyorum.
Defneciğim 21,5 aylık oldu.
Ben de 27. haftaya girdim. Muhtemel doğum tarihi 8 Mayıs ama sezaryen olacağım için Nisanın son haftasına denk gelecek sanırım.
İkinci hamileliklerde daha az heyecanlı olunduğunu duymuştum ama ben kendime pek dikkat de etmiyorum. Bir kere kötü besleniyorum. Defne'ye hamileyken hayatımın en sağlıklı dönemini geçirmiştim. Şimdi cola içiyor ve cips yiyorum. Doğru dürüst kahvaltı etmiyor, düzenli meyve tüketmiyorum. Üçüncü trimester'a girdiğim şu günlerde artık dikkat etmeliyim diye düşünüyorum. Son üç ayımda dikkat edeyim bari.

5 yorum:

lolipu dedi ki...

Şekerim yaaa kolaylık versin Allah. Bir yandan kızın peşinde koştur, bir yandan hamilelik. Aferin sana valla imreniyorum. Biz cesaret edemedik ikinciye. Süpersin valla.Çok öpüyorum. Şu kar kış geçsin bir görüşelim artık, özledik yahuu

Alo Elo! dedi ki...

sorma kardeş sorma, daha bugün bakıcımız oldu şükür. temizliğe gelen kadınımız sonunda karar verdi. defne de memnun ben de. 6,5 ay canım çıktı valla. en kısa zamanda görüşelim. doğumdan önce ayarlayalım. olası doğum tarihi 8 mayıs ama nisanın son haftası olur heralde.ben de çok özledim. tembellik etmeyelim.

Adsız dedi ki...

Eνeгу weеkеnd i uѕеd tο
pay a quісk ѵiѕit this web sitе, aѕ
і wish for enjoyment, as thiѕ this ωebsite сonations truly nіcе funny stuff too.


Stoρ bу my homepage :: SEOPressor

Adsız dedi ki...

I аlwaуs uѕed tο study ροst іn neωs рapers but nоw as I аm
а user of internet sο from now Ι am using net for content, thаnkѕ
to web.

Αlso ѵisit mу wеblog ...
seopressor wordpress plugin

Adsız dedi ki...

Howdy! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this page to him. Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!

Also visit my webpage SEO