30 Mart 2010 Salı

hazırlıklar son sürat!

Nihayet dün akşam üzeri bebiş oda takımı geldi. Biraz odunsu, sandığımsı şeyler mi almışız nedir yahu! :) Zaten odanın boyası da istediğimiz gibi olmadı ya, amaaaan canıııımmm olsun boşveeerr! Böyle deneme yanılma yoluyla anca oluyor. Keşke odayı eşyaları internet ortamında canlandırma yoluyla hazırlamaya yönelik programlar olsa! Yoksa vardı da biz mi bilemedik! Tüh tüüühh, vah vaaahh! Hay Allah!

Kendi çantamdan sonra bebeğin çantasını da hazırlamış bulunmaktayım. Tekstil yönünden hazırız yani. Hazırlıksız yakalanmamak gerek. Şimdi Defnecik "merhabaaa" demeye ne zaman hazır hissederse o zaman panik ve de telaşla hastane yolunu tutacağız. Ay çok heyecanlı yahu! Umarım sancılara dayanamayıp "Vazgeçtim, sezaryen olsun!" demem. Gerçi o zamana kadar çektiğim sancı boşa gitmesin diye dayanmalıyım sanırım. Haydi hayırlısı!

2 yorum:

cakiltasi dedi ki...

cicikom okudum ama yorum bırakmayı unutmuşum. giriyorum girmem mi? bu aralar pek karıştı her şey de ondan neyi yapıp neyi yapmadığımı unutuyorum. hatta her akşam diyorum şu cicikomu arayayım. bak unutmuşum gene.

senin doğumu bize kim haber verecek diye soracaktım. uzak diyarlarda en son benim haberim olur çünküm.

çok heyecanlı hakikaten. böyle düşününce yüreğim pırpır. iki tane olacaksın çok da komik geliyor.

nisan 23'ten sonra gelirse senin gibi boğa olurmuş:)

çitlembik dedi ki...

evet bakalım ne oalcak sağlıklı olsun ister koç ister boğa fark etmez zaten.
bülent facebooktan haberi verir. oradan herkes öğrenir diyorum ben. çünkü herkesi heyecandan o da arayamaz