Lilypie First Birthday Şeritler

15 Eylül 2010 Çarşamba

Minnoşum 5. ayını doldurdu! Cupppiii!

Defnecik bugün 6. ayına adım attı. Hani deriz ya "Ayyy, en tatlı zamanları!" diye, işte o zamanlardayız şimdi biz. 5. ayını tamamlaması şerefine bugün elma püresine başlayayım dedim, demez olaydım, elma ekşiymiş, sevmedi benim fındık kızım. Hüsran! Ah ben neden kendi iç sesimi dinleyerek kabakla başlamadım oooyyy oy! Yarın hiçbir şey olmamış gibi kabağı denemek istiyorum. umarım sever. Ben de çok elmacı değilim belki de minnoş da sevmez. Ama kabağı sevmeli!

Biraz önce ablamla konuştum da posasıyla verdiğim için garipsemiş, alamamış hep sıvıya alışkın ya oy minnoşum bilemedim beeeen! Yarın suyunu deneyeceğim.

Mama sandalyesinde oturmayı pek sevmiyor! Şimdilik ama!

İkili oyun arkadaşıyla daha uzun süre vakit geçiriyor, oyundan, eğlenceden çok zevk alıyor, ben de onu hamur gibi yoğurup deli deli sesler çıkararak seviyorum; katıla katıla gülüyor canım benim!


2 yorum:

lolipu dedi ki...

'deli deli sesler çıkararak seviyorum; katıla katıla gülüyor canım benim!' demişsin yaa tahmin edebiliyorum minnoşu severken ne hallere girdiğini,bu arada kızlarla konuştuk bu cts değil de uygunsan öbür cts gelelim diyoruz. Ararız zaten seni. öptüm:))

Alo Elo! dedi ki...

:)))
25'inde doluyum ben. :(
ekimin ilk hafta sonu uygunsa o zaman görüşelim! umarım her hafta sonunda bir engel çıkmaz!