Lilypie First Birthday Şeritler

19 Eylül 2010 Pazar

Sütüm azalıyor mu korkusu...


...peydahlandı şimdi. Gaz yapıyor diye içmekten vazgeçtiğim still tea'yi içmeye başladım yeniden , sık sık badem yiyorum. Eskiden bademleri yemez hatta kuruyemişten kalan bademleri hiç acımadan çöpe atardım. Hamilelikte bir tatlı geldi badem iyi ki de öyle olmuş. Zaman zaman su içmeyi ihmal ediyorum. Sanırım buna da dikkat etmeliyim. Gerçi süt az olsa huzursuz olur minnoş ama ne bileyim işte.
Bir de forumlara bakayım dedim tekrar neler vardı diye, uzun zamandır bakmamıştım. Çok şaşırdım. Zira kiminin bol süt yapar diye önerdiği maydanozu kimileri nane ve kekikle birlikte anarak bu yeşilliğin sütü azalttığını yazmış. Yeşillikler de süt yapar diye biliyorum. Roka mesela, pek de severim ben. Ama maydanozla ilgili bu çelişkili yorumlar hoşuma gitmedi. Ha biri de maydanozun hamilelikte düşüğe neden olabileceğini yazmış! Herkes farklı farklı konuşuyor. Hiçbir şey bilmeyen, araştırmayan yandı valla!
Ben bol su içmeyi ihmal etmeyeceğime, gaz da yapsa still tea içeceğime, cevizli yaz helvası yiyeceğime, roka, tere vs. tüketeceğime söz veriyorum! :o)

Hiç yorum yok: