Lilypie First Birthday Şeritler

9 Nisan 2010 Cuma

38. haftaya geldiğimizde...

Heyecan biraz daha arttı diyebilirim. Dün niye yaptım bilmiyorum, baştan beri hiç izlemeyeceğim dediğim normal doğum videosu izledim aslında izlemeye çalıştım ve yarım bıraktım, bebeğin başını bile göremeden ay uy diyerek kapattım. Keşke izlemeseydiiimmm! Neyse düşünmemeye çalışmalıyım. Vakit yaklaştıkça normal doğumda başarılı olup olmayacağım dayanıp dayanamayacağım konusunda kendimden şüphe etmeye başladım galiba. Gerçi çevremdekiler sen rahat doğum yapacaksın diyorlar. Çok şükür ki şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım gayet rahat ve de huzurlu bir hamilelik sürdürüyorum ama ne biliiim işte. Kafa karışıklığı normal mi ki bilemiyorum! İlerleyen günlerde herhangi bir değişiklik olursa yine aktarmaya çalışiciiimm!

not: 39 .haftada yani bu yazıdan bir hafta sonra doğurdum. :)

5 yorum:

lolipu dedi ki...

şekerim hiç kafanı takma. Bak gör hamileliğin rahat geçti, doğumun da öyle geçecek. Heyecanlanman gayet doğal:))

Alo Elo! dedi ki...

öyle mi diyosun ya ne bilim işte! aslında iyiyim de ama odaklanınca heyecanlanıp kararsızlık yaşıyorum galiba. doğumu hiç düşünmemeli, odaklanmamalıyım sanırım. canım benim sağol!

cakiltasi dedi ki...

cicikom,
o anı hiç düşünme sonrasına odaklan bir bakmışısın bebişin kucağında. seyretme, okuma artık doğumsal şeyler. herkesin hikayesi kendisinin. seninki sana özel.
mucuk

Alo Elo! dedi ki...

ay haklısın cicikooom. başından beri izlemedim izlemdim. geçen akşam normal doğum videosu izledim. daha başında görüntülere dayanamadım. halbuki bir şey yoktu belki de ama ne biliiim işte öyle.

ycurl dedi ki...

Evet katiliyorum artik bir sey okuyup seyretme. Dusunsene eskiden kadinlar bu kadar cok sey mi okuyup ogrenip doguma giderlermis. Milyonlarca kadin da dogurmus sorunsuz :) Her hamilelik ve her dogum farkli. Heyecanlanmak dogal haliyle de ne denir yuzduk yuzduk kuyruguna geldik. Sanirim oglumla kizin ayni zamanlarda dogabilir :)