Lilypie First Birthday Şeritler

17 Temmuz 2009 Cuma

CAN SIKINTISI

Bugün güne biraz canım sıkılarak başladım. Aslında kısa zamanda ama çok kafa yorarak hazırladığım cânım sorularım için istediğim değer reddedilince biraz canım sıkıldı. Ama olsun ben kendimi sınamış oldum böylece. Neyi deneyimledim: Kısa sürede epey sayıda çok süper soru yazabiliyorum. İşte bu kendime olan özgüvenimi tazeleyebilmem için çok iyi oldu. Bak şimdi moralim yerine geldi. :)
Seviyorum bu huyumu da; kötü, can sıkıcı, iç burkucu bir şeyler olduğunda kendimi mutlandıracak bir şeyler bulma gayretimin olması ilaç gibi bir şey, bir tür terapi. Sevdiklerime hatta tanıdık olmasa da karşılaştığım her insana verdiğim güzel naçizane tavsiyelerden biri budur: Ne olursa olsun sevinecek bir şeyler bulmalı!
Tabii insanın dibe vurduğu, hiçbir telkinin işe yaramadığı durumlardan çıkması bu kadar da kolay değildir elbet ama ben özellikle canımızı kısa süreli sıkan ya da sıkmamamız gereken durumlarda biraz uğraş vermeliyiz diye düşünüyorum. Hani ota kakaya :o) dertlenip dururuz ya işte o haller!
Tabii bunları söyleyen benim her şeyi kafaya takan biri olarak antireflü misali bir mekanizma yaratmam da oldukça doğal sanırım! Amaaan önemsiyorsam önemsiyorum! Ah işte tam şimdi "Piti Browni" reklam arası. Cuk oturdu ama! :) Herkese benden bir Piti Browni! (Aman neme lazım sakata gelmeyelim yahu!:o)

2 yorum:

cakiltasi dedi ki...

hahahaha,
öğretmenim benim:)
ders havasında tasvilerde de bulunurmuş. saat de eklenmiş:)

ve de felsefemiz her zaman gülünecek bir şey bul. yaşamın keyfini çıkar. nefes almak bile güzel. o lala. obladiii obladaaaa lalalalala.

Alo Elo! dedi ki...

canım benim saati göremediğim için kaldırmıştım; görünüyor muymuş yahu! aa hemen ekleyeyim bari ama buranın saati; yanıltmasın kimseyi!