Lilypie First Birthday Şeritler

17 Temmuz 2009 Cuma

ZAMAN FARKI




Bakü'de şu an iki saat ileri saatler ve tam olarak 16.33 sularında. Tabii ben yazmayı sürdürdükçe o da ilerlemekte. Zaman su gibi akıp geçmeye devam ediyor burada da hem de tüm telaşıyla... İş ortamından, yoğunluğundan uzakta olmama rağmen nasıl bu kadar çabuk tükenip gidiyor anlamıyorum. Son 5 yılda daha fazla hisseder oldum bunu. Aslında benim kuşak sanki yeni keşfetmiş gibi "Zaman acayip çabuk geçiyor yaaa!" diye hayıflanıp duruyor. Bir yerlere yetişmeye çalışıyor, koşturup duruyoruz. "Bak yine cuma geldi yaşasın hafta sonu" cümlelerinin hemen ardından "Hafta sonu tatili de yine baaaağğra baaağğra gitti Bülo la!"diyen Osman'ın sesi çınlıyor hep kulağımda! Ve biz hiçbir şey yapmamaktan dolayı muzdarip giriyoruz yine yeni bir haftaya!
İşte bu son cümlede sözü edilen pişmanlıktan uzak bir hafta sonu diliyorum herkese!
Ben de birilerine sesleniyorum ama şimdilik cicikom dışında kimse bilmiyor ki benim sanal âlemdeki sesimi. ühü ühü! Neyse ağlamayalım gün gelir o da olur!

Hiç yorum yok: