Lilypie First Birthday Şeritler

24 Temmuz 2009 Cuma

ESKİCİ


Cicikom Çakılcımla başladık yine eskiciliğe! Geçmişe dair ne varsa çıkaralım bellek sandığımızdan. En sevdiğim 1o dizi arasında bakalım neler varmış:

* Charles İş Başında
* Alf
* Kuzen Larry (Dizinin adı bu değilse çok ayıp ettim doğrusu!)
* Cosby Ailesi
* Aaa! Nasıl unuturum Mavi Ay
* Ve de çok eski ama yapışırdık ekrana o başladığında, tabii ki Dallas
* Kara Şimşek
* Altın Kızlar
* Flamingo Yolu
* Charlie'nin Melekleri
* Görevimiz Tehlike
* Hayat Ağacı
* Uğurlugiller
* Kartallar Yüksek Uçar
* Kuruntu Ailesi
* Kaynanalar (Bu arada yerli dizi furyası yoktu o zaman, o yüzden bu kadar kısır - ay kısır dedim de canım kısır çekti şimdi bak! En kısa zamanda süper bir kısır tarifi vereceğim; söylemesi ayıp pek beğenilir kısırım- kaldı)


Tabi ben dizi sever bir yapıya sahip bir kişi olarak sayıda sabit kalamadım!Ne yapayım!

1 yorum:

cakiltasi dedi ki...

hahaha cicikom az bile yazmışsın. dur bak ben sandıktan neler çıkartıcam. ama zaman lazım şimdi ha deyince çıkmıyor :)